Вы поклонник одиночной игры в Dawn of War, но устали от повторяющейся однообразной кампаний Soulstorm? Вы ищите чего-нибудь более сюжетного, чем бесконечные перестрелки при игре за разные доступные расы в модах? Тогда этот мод для Вас, Мод Soulstorm: Strongholds открывает все шестнадцать карт крепостей из Dark Crusade и Soulstorm позволяя играть в них сразу из меню схватки. Более того – мод позволяет проходить карты крепости используя расы из других модов, в дополнение к девяти доступным в Soulstorm. В качестве дополнительного бонуса – три специальных миссии "Mannheim Bay", "The Suratha Precinct" и "The Lands of Eternity". Скачайте и наслаждайтесь.
Soulstorm: Strongholds v.1.4.0 большое обновление. В дополнении к полностью обновленной Thur'Abis Catacombs миссии, в версии 1.4.0 вы увидите две новых миссий из одиночной кампании Dark Crusade, а также два новых условия победы
Установка
- Удалите все предыдущие версии мода Strongholds перед установкой v1.4.0.
- Разархивируйте содержимое архива в основную папку Soulstorm.
- Выберите в основном меню Soulstorm: Strongholds в менеджере дополнений.
CHANGES IN V1.4.0
General:
Added "Survival", a new optional win condition, which requires the player to keep their Commander alive for the entire mission.
Added "Restricted Tiering", a new optional win condition, which requires the player to move out and capture Strategic Points in order to tech up.
The player's commander will begin missions with additional squad members where these are available (e.g. Incubi Bodyguards for the Dark Eldar Archon).
Adjusted the "Annihilate" defeat condition for all races to more closely reflect the normal "Annihilate" skirmish win condition.
Dark Eldar:
Fixed the textures for the (CPU-controlled) Dark Eldar Archon and strategic point flag.
Dark Angels:
Slightly changed the starting squads for the Dark Angels, including the ones that can be liberated from the Dark Eldar cages on Lacunae.
Pavonis:
Added a new mission, "Pavonis", based on the Dark Crusade campaign mission and re-coded from scratch.
Uses adjustable difficulty settings (selectable from the mission setup screen, rated from Easy to Insane).
Fight against five randomised opponents for possession of the Servitors that will grant you control of the Pavonis spaceport.
The Eres Badlands:
Added a new mission, "The Eres Badlands", based on the Dark Crusade campaign mission and re-coded from scratch.
Uses adjustable difficulty settings (selectable from the mission setup screen, rated from Easy to Insane).
Fight against three randomised opponents in a free-for-all battle to spill as much blood as possible and gain the power of the daemon of Khorne.
The Deimos Peninsula:
(Hopefully) fixed a potential Fatal Scar Error that occurred during the opening cutscene.
Tyrea:
Fixed the giant webway gate FX so that each is correctly linked with its corresponding critical location.
Victory Bay:
Moved the button to fire the Titan Cannon from the Thermo Plasma Generators to the top-left of the UI for convenience.
Re-balanced some aspects of the mission to make them slightly less punishing, particularly at lower difficulty levels.
Removed the Strategic Point from the rear of the player's base.
The Thur'Abis Catacombs:
Restored adjustable difficulty settings (selectable from the mission setup screen, rated from Easy to Insane).
Moved the Plant Bomb button from the Commander's abilities menu to the top-left of the UI to prevent clashes with other icons.
Added a UI icon and improved model for the Necron Beacons from the Ultimate Apocalypse mod.
Added two new Necron Beacons and improved the functionality of some of the existing ones.
Randomised the locations of each Necron Beacon (but not the Monolith Graveyard).
Added new mission dialogue.
The mid-mission cutscene will now only play once you have advanced further into the catacombs, rather than being quickly triggered by a timer during the opening rush.
General re-balancing of the mission, with an overall increase in difficulty and enemy aggressiveness, especially during the final escape run.
All races now use the appropriate bomb model.
The Green Coast:
Removed the Strategic Point from the rear of the player's base and the two just outside it to the north-east and south-east.
North Vandea:
Moved the central Strategic Point in the player's base to a location further away to the north-west.
Or'es Tash'n:
Moved the central Strategic Point in the player's base to a location further away to the north.
Mannheim Bay:
Removed the Strategic Point from the rear of the player's base.
Lacunae:
Removed the Strategic Point from the south-east end of the player's base.
Coastal Imossa:
Moved the north-eastern Strategic Point from the player's base to a position further away along the path to the north.
Fixed a Fatal Scar Error that occurred after destroying all four Monoliths.
The Rokclaw Mountains:
Removed the middle Strategic Point from the player's base.
The Sama District:
Moved the Strategic Point from the western end of the player's base to the enemy base a short distance to the north-west.
Nan Yanoi:
Fixed a Fatal Scar Error that occurred at the end of the closing cutscene.
Последняя версия мода Dawn of War: Strongholds v1.7 разработчик не перестает поддерживать проект, что не может не радовать. Перед вами самое крупное обновление мода.
Если вам больше по душе одиночная кампания Dawn of War: Soulstorm, тогда этот мод для вас. С помощью мода у вас появится доступ из меню схватки к семи миссиям кампании Dark Crusade и девяти миссиям Soulstorm. Более того – мод позволяет проходить карты крепости используя расы из других модов, в дополнение к девяти доступным в Soulstorm.
Новая версия мода Dawn of War: Strongholds v1.5.2 на разработку которого создателю потребовалось около двух лет. Новые персонажи, новые миссии, новые способности, исправления и улучшения прошлой версии.
Вы поклонник серии Dawn of War и вы устали от повторяющейся однообразности большинства кампаний Soulstorm? Вы ищите чего-нибудь более сюжетного, чем бесконечный скирмиш, при игре за разные доступные в модах расы? Если ответ на эти вопросы – да, то это мод для Вас. Мод Soulstorm: Strongholds открывает все шестнадцать карт с крепостями из Dark Crusade и Soulstorm, позволяя играть в них сразу из меню скирмиша. Ролики, задачи – и всё. Более того – мод позволяет проходить эти карты используя расы из других модов, в дополнение к девяти доступным в Soulstorm. В качестве дополнительного бонуса – три специальных миссии "Mannheim Bay", "The Suratha Precinct" и "The Lands of Eternity". Скачайте и наслаждайтесь.